Belépés
Keresés
Kategóriák
Válaszadók toplistája
1. hatibacsi 20036
2. decotext 17332
3. geptop 16374
4. donaldduck 15550
5. hatarvadasz 13569
6. xenos 9874
7. feerko 9543
8. ibicimama 9280
9. piktorka2 9131
10. foxworkinspace 8624
Kinek a válaszát találták legtöbbször helyesnek?
1. ibicimama 1056
2. xenos 1031
3. dnemethk 845
4. hatarvadasz 810
5. donaldduck 744
6. pola62 730
7. geptop 665
8. hatibacsi 630
9. sunchat 489
10. gergelyferi 459
Helyesnek talált válaszok aránya
Tudjátok.hu már az Androidos készülékeken is!
Úton van? Épp válaszra lenne szüksége?
Tegye fel a kérdését!

Egy piros lámpánál is felteheti már kérdéseit, nem kell keresgélnie. Amint válasz érkezett a kérdésére, vagy új kérdés került fel, az alkalmazás jelezni fog.

Ön is segíthet másoknak, ha tudja a kérdésükre a választ, mivel az alkalmazás segítségével válaszolhat is.

Letöltés
A reklám lett a szent tehén?
A reklámozónak semmi felelőssége nincsen? A Bochkor erősen védte az ostoba reklámokat a rádióműsorában.Szerintetek ez így van jól?
http://blog.xfree.hu/...9geink%20V.

Gazdaság, pénzügyek, üzletMarketing
A kérdést írta: hatibacsi ( 2011.12.20. 22:29 )
Válaszok száma: 9
Címkék: reklám, szent, tehén, lett,
Válaszok Új válasz
gizelszil 2011.12.21. 21:32 (#9)
Gyülölöm a reklámot jelöljenek ki egy csatornát és azon csak a reklámot nyomják.Felháboritó,hogy mi fizetünk és ők meg csak nyomják a reklámjaikat ha akarjuk ha nem.A rádióban is legyen egy reklám adó .Na kiváncsi lennék hányan fizetnének be rá.
hatarvadasz 2011.12.21. 21:01 (#8)
Akár szent akár nem a lefogyott indiai marha, az amerikaiaktól meg
tudnák tanulni, hogyan kell imádni a példaképüket!!!
Amikor sorra halnak éhen az emberek és elutasítják az előttük kóborló állatok
húsát, az már a valóságtól nagyon elrugaszkodott dolog!!!
Az arabok és a zsidók a disznót nem eszik meg, és lehet még többféle felfogás
is mint az enyém, hogy nem eszek sem kutyát, sem macskát és még patkányt
sem!!!
És a sort még lehetne folytatni, mindenki a maga értékrendje szerint veti el
az éltető falatokat!!!
cathy222 2011.12.21. 13:16 (#7)
Hatibacsi, oke, ertem, csak tegnap este kicsit fapadosan mukodott mar az agyam.
lucille 2011.12.21. 12:00 (#6)
Utálom a reklámok minden fajtáját! De leginkább azt, hogy annyira elharapóztak, hogy már mozdulni sem tudsz tőlük: az utcákon pofára esel az óriásplakátokban, a tévében dobbártyaszakasztóan üvöltenek a füledbe, a rádióban is percenkét visítva figyelmeztetnek, hogy ha valamit nem veszel meg, nem eszed-iszod meg, nem dugod fel, nem nyeled le stb. stb. akkor már nem is vagy ember, de ha mindezeket megeszed-iszod-dugod-nyeled stb. stb. akkor te leszel a középpont, a társaság lelke...... De én nem akarok. Én a tv-ben szeretnék adást nézni, a rádióban zenét hallgatni, az utcán meg csak úgy megyegetni. Tudom, kellenek a reklámok, mert a kereskedelmi csatornák ebből élnek. Na, ezt én konkrétan lesz....m. Éljenek másból Küldjék el a celebjeiket dolgozni. Arról nem is beszélve, hogy -tisztelet a kivételnek- a reklámozott cikkek nagy része egy darab sz..... ekercét sem ér. De ha annyira rá vannak szorulva reklámra, legyen külön műsor. Mondjuk naponta 2x1 óra, csak reklám. A gyerekek örülni fognak neki, mert ők nagyon szeretik.
geptop 2011.12.21. 09:46 (#5)
Lajos!
Mint mindig, most is fontos borsókat hánysz falra. Mert ha az elsöprő többségben tudatosulna, hogy a reklám az nem más mint maga a propaganda. És milyen propaganda a hatásos? A hatalmon lévőké, a hatalom megtartása érdekében vagy azt megszerezni akaróké a befolyás céljából! Mi a sikeres propaganda 2 fő alapkövetelménye? A túlhangsúlyozás és az elferdítés! Miért? Mert az emberek a szeretik a valóságot elfedni vágyott vagy elfogadható dolgokkal. Az egyszerű, tiszta dolog általában drága (lásd gyémánt). Az értéktelen, a hamis megfizethető, ezáltal eladható.
No de hogy nézne ki ha a filmet nem"reklám", hanem "propaganda" felirat szakítaná meg?
Az emberek felháborodottan követelnék vissza a reklámfeliratot!
A polgároknak szükségük van az önáltatásra. Láthattuk Gusztink kérdésénél is: A disznó gyilkolást nem hajlandó elfogadni a közösség nagy része! Csak a kevésbé egyértelmű szinonimáit.
Hogy kerül a kérdés kapcsán a disznó a (bonc)asztalra?
Nos, gondolkozzunk el, ha két vállalkozó a forgalmának növelése érdekében a hagyományokat és a szezont kihasználva, hirdetné a saját rendezvényét...
Az egyik pl. így:
"Szeretettel várjuk a kedves leendő vendégeinket szombat reggel, nyereségvágyból megtartandó disznógyilkolásra! A kivéreztetés után, darabolás útján emberi takarmányozás alapanyagává tesszük isten teremtményét.... Ital lesz bőven, csak ne felejtse senki otthon azt a húszezrest, mely részvételi díjként szolgál és benne fogaltatik a korlátlan étel-ital fogyasztás egyúttal fedezi a nagyjából 50% hasznunkat!"
És van a másik vállalkozó, aki jó hangulatú, disznótorral egybekötött, hagyományápoló disznóvágásra invitálja a fizetőképes keresletet.
hatibacsi 2011.12.21. 08:48 (#4)
Cathy, minden társadalomnak vannak szent tehenei.... Amiről még beszélni sem szabad...A legtöbb ember tudja, vagy sejti az igazat, de nem szabad kimondani.Mivel fogyasztói társadalomban élünk, bár ezt senki sem kérte, ezért a fogyasztásra buzdító eszközöket, embereket nem szabad érinteni sem.

Pld betiltják a reklámokat cikiző, parodizáló cikkedet, felmentik a köztörvényes bűncselekmény elkövetőit, mert ez vagy az a nagy cég milliókat ölt bele. nem írhatod meg az igazat a bankokról, mert vagy publicitást nem kap, vagy kitalálják, hogy miért vagy te még nagyobb gazember, mint aki "csak" pénzt szed el a törvények által tiltott módon emberek tömegeitől.

Nálunk a szent tehenek közé tartoznak a bankok, a média vezetők, a reklámozó cégek és legfőképpen maguk a reklámok.

A politikusok, csak ügyeletes balekok, kirakatbábuk, akiket dróton rángat a média és a pénzvilág. Felemészti erejüket a hatalom megszerzése és megtartása.Ha nem így tesz egy politikus, akkor vagy úgy járnak , mint Torgyán, vagy úgy mint Kennedy.

A Kennedy dolgot gondolom nem kell magyarázni, átlépte a hatáskörét, ki akart lépni a marionett szerepkörből, a következmények ismertek, máig sem tudod, hány lövés volt, ki lőtt és azt meg főleg nem tudod, ki lövetett.

A szelídebb verziója ennek, az hogy hülyét csinálnak abból, aki a médiára csúnyán néz, vagy csúnyán szól.Egy példa, amit élőben néztem végig. Kuncze úr szellemesnek tartott beköpését, az összes esti híradó idézte. " ha abba a politikai mélységbe akarnék süllyedni, ahol Torgyán úr tartózkodik, akkor keszonbetegséget kapnék a szintkülönbségtől."
Ez a mondat egy óriási baromság, amit minden búvár tud, de tudta az érintett is, és ahogy illik a viszontválaszában ezt meg is említette. "Keszonbetegséget nem az kap aki alászáll, hanem az, aki túl gyorsan emelkedik" Valahogy ezt a mondatot nem tartotta fontosnak a média. pedig nagyobbat derültek rajta az élő közvetítés tanulsága szerint, mint a humorosnak tartott SZDSZ vezér szavain. A média még is csak a neki szimpatikusabb embert hozta ki győztesnek, akkor is ha a szavai ellentmondanak a fizikának.

Cathy, így már kezded érteni?
egykevagyok 2011.12.21. 06:23 (#3)
Jó dolgok ezek a reklámok!

Engem például mindig figyelmeztetnek arra, hogy még véletlenül se vegyek ilyen terméket

És ez komoly...
zora_ 2011.12.21. 06:06 (#2)
A reklám a fogyasztói társadalom szent grálja. A celebek olyan szerepeket játszanak, ami vonzóvá teszi életformájukat a fiatalok körében, nem mellesleg elterelve a figyelmet az igazán fontos dolgokról. A probléma végső oka a pénz létezésében keresendő: amíg a pénzt tartjuk legfontosabb értéknek, addig ez nem fog változni.
cathy222 2011.12.21. 01:15 (#1)
Hatibacsi, blogodat olvastam, Egyetertek, De azota itt ulok, es gondolkodom, hogy mi koze van mindennek a szent tehenekhez.
Facebook komment
További címkék
reklámot jelöljenek, reklámot nyomják, lefogyott indiai, előttük kóborló, gyülölöm, reklámot, jelöljenek, csatornát, előttük külön tiltott, társaság bűncselekmény szombat, lelke díjként falatokat, elharapóztak lövés, saját tehenei, összes probléma, csúnyán hatáskörét, figyelmet keresletet, amiről mivel,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, Házi Receptek, Fecsegj, Véleményezd!,
© 2024 TVN.HU Kft.